Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Sprečiti ponavljanje Srebrenice u Siriji

Komentari (46) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 02 avgust 2013 22:46
Stefan Karganović
Ovo je dokaz koliko su Turska, Sarajevo i njihovi NATO sponzori očajni zato što gube bitku u Siriji. Pozivanje na Srebrenicu je njihova poslednja karta i sada već izlizani trik ne bi li pridobili zapadno, a posebno američko, javno mnjenje za vojni napad na Siriju i rušenje tamošnjeg nekooperativnog režima primenom nadmoćne sile. Pri tom, od njihovog licemerja zastaje dah. Turska je genocidna država koja na savesti ima najmanje milion Jermena. Svaka dosadašnja imperijalna intervencija koja je bila motivisana lažnom parolom Srebrenice (Irak, Libija, pa i sama Sirija jer ovo nije prvi put da se Srebrenica koristi kao ratnohuškačka parola protiv te zemlje) koštala je desetinu puta više života, i to muslimanskih, od navodnih žrtava Srebrenice. Na sreću, ova lažna argumentacija više nema prođu kod američke javnosti, a i kad bi imala ratni plan im kvari Vladimir Putin.
Preporuke:
135
2
2 petak, 02 avgust 2013 22:49
Pera
Ne mogu da verujem da su vam cele večeri udarna vest i udarni članak kao prst u oko Srbinu oni koji na prepoznatljiv klevetnički način aktualizuju slučaj Srebrnice.U kakvom ste to dosluhu sa Vučićem i Lagumdžijom.
Preporuke:
65
32
3 petak, 02 avgust 2013 22:54
Ne klepeći nanulama
Lagumdžija lamentira nad plaćenicima i njegovim dobrovoljcima, islamskim fašistima koji vrše agresiju u Siriji, već poznata bošnjačka hipokrizija i mimkrija.Očekujem da Vučić da svoj doprinos u razvoju sunitske-kalifske demokratije tipa Katara u Siriji.
Preporuke:
92
1
4 petak, 02 avgust 2013 23:06
Niko
Nijedan rat nije dobar, pa ni ovaj u Siriji izazvan u potpunosti sa strane.Nije bio dobar ni rat u BiH. Medjutim, zajednicka zabrinutost turskog i poturickog ministra inostranih poslova " sa osvrtom " na BiH, te poslovicno isturanje Srebrenice (i to jos u WP novinama) ima sigurno neke druge ciljeve . Zlatkovo petljanje oko Sirije uz evociranje BiH, sustinski nema veze sa Sirijom. Ministarski tandem kcerku (Siriju) kara, a snaji ( RS) prigovara.
Preporuke:
66
2
5 petak, 02 avgust 2013 23:06
Zoran Đorđević
I stoga je Srebrenica postala opće poznati sinonim, ne samo za brutalnost koja se desila tokom trogodišnjeg konflikta u bivšoj Jugoslaviji, već i za čovječanstvo koje je pokazalo svoju lošu i izopačenu stranu.
Čovečanstvo jeste pokazalo svoju lošu i izopačenu stranu zato što je, bez razmišljanja i kritičkog osvrta, prihvatilo stereotip o Srebrenici.
To je najveća medijska podvala s kraja dvadesetog veka, odlično izvedena i pažljivo negovana do dana današnjeg. Kladim se u moju ludu glavu da se to već izučava u školama koje se bave medijskim manipulacijama.
A siguran sam da i Zlatko Lagumdžija to zna. Održavanje narativa o Srebrenici je od najveće važnosti za Zapad i svaki pokušaj da se postave neka logična pitanja ostaće bez odgovora, a onaj koji bi to pitao morao bi da se brine za sebe.
Preporuke:
67
1
6 petak, 02 avgust 2013 23:23
@ S. Karganovic
Turska je genocidna država koja na savesti ima najmanje milion Jermena.


Tacno, ali i veliki broj Kurda i hriscana svih konfesija, ali vecinom pravoslavnih grka.
Ono sto me jako uznemirava jeste cinjenica da gotovo niko ne pise o tome da su se svi ovi zlocini, a sto ne reci i genocid, dogodili u "modernoj" Turskoj Mustafe Kemala.
Preporuke:
91
2
7 subota, 03 avgust 2013 00:00
sirija realno
he he he
nasmeja se PUTIN veliki
Preporuke:
53
0
8 subota, 03 avgust 2013 00:02
Miroslav Đukić
Ovakvu pesmicu je pevala famozna Kristijan Amanpur ranih devedesetih godina prošlog veka i bila je pravi hit! Ovu sadašnju "labudovu pesmu" ocvalih i nemuzikalnih pevača iz ministarskog dueta krase iste otrcane i lažljive fraze, kao i onaj davnašnji hit Amanpurove ( "300.000 ubijenih", "8.000 mrtvih Srebrnice"...), ali publiku sve ovo ostavlja ravnodušnim. Zašto? Pa zato što sve je to lažljivo, nakon knjige gospodina Kaganovića, posle demontiranja "mita Srebrnice", posle priznanja samih Bošnjaka da je broj mrtvih u građanskom ratu u BiH bio mnogo manji, posle iznošenja svedočenja o zapadnoj režiji slučaja Srebrnice, Ulice Vase Miskina i sl.Ovakva pesma je danas komprimitujuća! U Siriji nije uspeo "red za hleb", a nije ni "repriza Srebrnice", zato što su tu bili ruski mediji, koji su efikasno razobličavali sve medijske podvale.

Hvala Bogu, narod Sirije predvođen predsednikom Asadom upravo uspešno dovršava borbu sa kanibalima iz tzv. "opozicije", koju Lagumdžija i Davatoglu tako zdušno bran
Preporuke:
81
1
9 subota, 03 avgust 2013 00:23
Milan
Tri godine nakon početka rata u Bosni i Hercegovini broj mrtvih iznosio je više od 300.000 a broj izbjeglica je bio 1.3 miliona.

Prema Mirsadu Tokači sveukupno je bilo oko 100.000 mrtvih (dakle Srbi, Hrvati i Muslimani zajedno).

U 2013. godini nevini stanovnici Alepa i Hama su mete divljaštva dok pokušavaju da donesu hljeb svojim porodicama.

Divljaštvo? Šta je onda biće onaj što jede srce Asadovog vojnika ili spravljanje rakije od leševa u Libiji?
Preporuke:
64
0
10 subota, 03 avgust 2013 00:27
Rajko Bukvić
@ Pera
A možda i nije loše što je ovo objavljeno. Da mogu da pročitaju i oni koji nisu u mogućnosti, iz raznih razloga, da prate šta objavljuju Vašington Post i Avaz. I ono što je posebno važno, da vide poziciju jedne od, kako kažu ovi naši, nama PRIJATELjSKE zemlje. Toliko prijateljske da je HRIŠĆANSKU proslavu (godišnjica Milanskog edikta, ostavimo bar trenutno po strani sve ono što se o toj proslavi i o samom ediktu može i mora reći), dakle da je tu proslavu otvorio predstavnik te PRIJATELjSKE zemlje (šta ćete - poznata hrišćanska zemlja, koja je uzgred i "Republiku Kosovo" priznala). Prema tome, ne pada sneg da pokrije breg...
Preporuke:
51
0
11 subota, 03 avgust 2013 02:30
Tragedija
Mogu da placu i da im poveruje ono malo njihove drilovane populacije.

Srebrenica jeste bila Pokolj, ali Pokolj muslimanske vojske koja je bezala iz Srebrenice.
Naravno, strahoviti vojni poraz (ubijeni su SAMO vojno sposobni muskarci koji su svi odreda bili pripadnici Armije BiH) njih boli. Koliko je njihov zapad ,,njihov,, vidi se i po tome da u celini Rep. Srpsku nije proglasio genocidnom (a haski sud je to mogao da je hteo)
Pusteni niz vodu erdogan i ovaj lamentiraju nad svojom sudbinom.

Naime, poraz njihove placenicke bagre u Siriji je STRASAN.
Gubitke kriju kao zmija noge, ali ne ide to dugo.
Kriju se izginule turcenjage (aktivna vojna lica), kriju se izginuli tekfiri iz bosne.
Zapadu nije na kraj pameti da ozbiljnije naoruza ,,pobunjenike,, obavili su svoje, destabilizovali Siriju. Sad idu niz vodu-klozetsku.
Nije uspelo bas u Siriji OK. I tako kriza drma Zapad, ima bitnijih tema, a sveopsti rat? hmmm
pa on treba da bude sa Iranom barem...
Preporuke:
38
2
12 subota, 03 avgust 2013 02:36
Tragedija
Da, da ponovimo.

Nisu se oni zbog ovog ili onog otkazali od Sirije.
Nego nemaju ljudstva.
Bagra nece vise da ide u dovoljnom broju jer se MNOGO GINE.
Gubitci Asadove vojske su daleko manji nego sto bi zeleli, a njihovi su Ogromni.
Po nekim izvorima poginulo je do sada oko 14.000 stranaca (islamistickih boraca i pravih vojnih placenika).

Lokalna bagra (tzv. pobunjenici) ima ne manje od 35.000 izginulih.

Na ove brojeve dadajte i broj ranjenih i zauvek ispalih iz stroja.

Oni bi, ali ne mogu. Ruska obuka i oruzje i odlucnost Sirijske vojske i Naroda je nesalomljiva. Ostaje otvorena agresija, ali su Rusi i Kinezi rekli jasno: Krenete li, pocinje svetska ,,zurka,,

Za pocetak Geofizicki udar na Istanbul.
Sto se tice stradanja takozvanih civila, suniti i njihove porodice su 10 puta vise stradali od Alevita i Hriscana, pa nek produze. Promenice se verska slika Sirije.

Jeste li hteli rat? Epa ajde, igrajmo se RATA :))))
Preporuke:
38
0
13 subota, 03 avgust 2013 02:47
Tragedija i Genocid
U pravu je za jednu stvar.

U Siriji ima elemenata Genocida.

Pod 1. Smisljen genocid nad Alevima, Siitima i Hriscanima koji nisu uspeli realizovati.

Pod 2. Genocid u malo meri nad zauvek izgubljenom fanatizovanom tekfirskom populacijom malobrojnom, ali beznadeznom. Ocekivali su da Vojska ce biti naivna i oprastati. Ali oprost je za javnost. U praksi im je skupo naplacen nameravani i delom provednei zlocin. Milion izbeglica, mnogo pobijenih i sl. Za njih vise nema mesta u Siriji nek idu u Saudi Arabiju da im daju ,,hljeba,,. Oni su ih navuki u rat, sad neka im brinu brigu.

Vidite, zna Asad kako se razgovara i koji ,,jezik,, fanatizovani razumeju, jezik Potpunog Unistenja.

Moze mu se i zbog toga sto ima prave Saveznike. Srbi su hteli ,,svoj put,, i ,,punu nezavisnost,,

Dobili su je, sad nemaju ni casti, ni sta da jedu, a uskoro ce biti proterani iz Srbije na sve cetiri strane Sveta (za 40 do 60 godina)
Preporuke:
34
3
14 subota, 03 avgust 2013 03:03
MR
Srebrenica se ne ponavlja u Siriji - stanje je još gore. Već je više od sto hiljada ljudi izgubilo živote baš zavaljujući Turcima i njihovim saveznicima - džihadistima. Redovno streljaju zarobljene vojnike, zar to nije Srebrenica? Ali Turčin ne može biti ništa drugo nego Turčin. Malo im je 500 godina na Balkanu, hteli bi da se opet vrate.
Preporuke:
37
3
15 subota, 03 avgust 2013 07:43
...
Da to je ta strahota koju novi fašizam Amera i Nemaca(EU) poglavito hoće da prebace na Srbski Rod:8000 ubijenih muškaraca i dečaka srebrnice,300000 mrtvih,200000 silovanih žena,ulica vase Miskina i Merkale još samo im hvali jedna stvar:ISTINA!Čudi me kako nisu još ubacili:presađivanje organa i jedenje organa svojih neprijatelja, pa i to su mogli zar ne "prljavi,ružni i zli " četnici!Ni MILION I PO Jermena koje su istrebili Turci nije dovoljno za genocid ali "8000" muslimana jeste!
Preporuke:
40
0
16 subota, 03 avgust 2013 08:08
spiritus sancti
Osećaj koji imam kao Srbin i pravoslavac, posle čitanja ovog teksta je gađenje... Srebrenica polako ali sigurno postaje Diznilend gde se plaća ulaznica, a Miki, Šilja i Pluton pričaju turistima o genocidu. Ali, ovaj tekst nema veze ni sa nama, ni sa ratom u Siriji, ni sa Rusima. Ovaj tekst je problem islama. Zato što je klasičan primer zapadnjačkog demonijaštva, obučenog u islam. Baš me zanima šta iranski ajatolasi, šiitski sveštenici srednjeg istoka u bivšim sovjetskim republikama, ili sufiji, misle o ova dva klovna.
Preporuke:
38
1
17 subota, 03 avgust 2013 08:29
Radgost
Nije moguće.Zato što su Hrvat Dražen Erdemović i Slovenac Franci Kos slobodni.
Preporuke:
30
0
18 subota, 03 avgust 2013 08:30
siniša
Oni kao da si bili u Srebrenici tih dana pa znaju šta je tamo bilo. Ako ratni savetnik za bezbednost Karadžića, koji je sve informacije o svim zbivanjima iao dokumentoano na svom stolu, i kao kasnije diplomata u Beču, na suđenju u Hagu, kao svedok kaže da je samo u Beču, za šta je on bio nadležan u njegovoj ambasadi glasalo ni manje ni više nego 1000 ( hiljadu ) Srebreničana posle rata u BiH, a da siu tih svih hiljadu na spisku srebreničkih žrtava, šta reći.

Za mene je zaključak jasan. Iz srebreničkog slučaja se ništa i niko, a pogotovo ne Lagumdžija i Davutoglu ništa naučio. To znači da će se takve stvari sigurno stalno ponavljati.

Ali, zaista bi trebali nešto naučiti iz tog slučaja, a to je pre svega da se zločin i laž ne isplati.
Preporuke:
36
0
19 subota, 03 avgust 2013 09:03
ivan3012
Mislim da Asad mozda gresi sto ne uvede vanredno stanje,ratne zakone,i odmah strelja svakoga kod koga se nadje oruzje.A sve strane placenike javno vesati da vide ostali sta ih ceka ako krenu protiv naroda Sirije-koji je uz svog predsednika.Posebno one iz zapadnih zemalja..Vise pobeda nije u pitanju,vec koliko ce jos bagre da gine uzalud.A brljavljenje i bolesno ponavljanje srebrenicke bolesne manipulacije-vise nikoga i ne interesuje..Ta je namestaljka odavno provaljena..
Preporuke:
32
0
20 subota, 03 avgust 2013 09:38
mladen
Dve sile se zabrinule oko Sirije?!
Preporuke:
27
0
21 subota, 03 avgust 2013 09:51
užas
KOJI LICEMERI!
Preporuke:
27
0
22 subota, 03 avgust 2013 09:54
to sinisha
subota, 03 avgust 2013 08:30 siniša
Oni kao da si bili u Srebrenici tih dana pa znaju šta je tamo bilo


kako bi to izgledalo da ustasa napise da je 1945 u beogradu 700.000 cetnika koji su bili zatoceni u jasenovcu glasali?
nimalo lijepo, zar ne? a to sve da dokumentuje pavelicev savjetnik, koji je bio na licu mjesta kad su glasali....
Preporuke:
1
26
23 subota, 03 avgust 2013 10:56
Harun al Rašid
Zašto mi – međunarodna zajednica, ljudi mira i saosjećanja –


Ljudi mira i saosećanja koji sponzorišu džihadiste ljudoždere i sličan ološ?! Ima li uopšte neke razlike među njima?
Preporuke:
25
0
24 subota, 03 avgust 2013 11:02
siniša @ to sinisha
Iskreno ne znam kako bi izgledalo to što vi mene pitate "kako bi izgledalo".

Čovek je bio ambasador i u vreme izbora za nešto u BiH, pojma nemam za šta, 1996. godine u ambasadi u kojoj je on sedeo, u Beču, zajedno sa predstavnicima Bišnjaka i Hrvata na izbore se javio određeni broj ljudi. Ti ljudi su glasali i registrovani su da su glasali, imenom prezimeno sa ličnom kartom ili nekim drugim ID, tako se sad kaže. Hiljadu njih je bilo iz Srebrenice, bilo ih je i više, ali hiljadu njih je po ienu i prezieu registrovano da su pobijeni 1995. godine i kao takvi su sahranjeni u Potočarima.

Sad vi mene pitate kako bi nešto bilo. Ne znam, ali recite vi eni kako je moguće d na jednom mestu glasa hiljadu, ( 1000 ) onih koji su proglašeni da je nad njima počinjen genocid. Uglavnom taj glasački spisak e sačuvan i može ga videti ko hoće i u njegovu autentičnost . Mislim da taj dokaz vama lično ne vredi ništa. Pre bi vodu iz kamena iscedio nego što bi vi promenili "srebreničku priču".
Preporuke:
29
0
25 subota, 03 avgust 2013 11:02
...@to sinisha
700.000 cetnika koji su bili zatoceni u jasenovcu glasali?...koliko god komentar bio morbidan,pun mržnje i žaljenja što nije više Srba umoreno iz njega nam saopštavate dve Istine:
prva-da zu za vas svi Srbi Četnici
druga-priznajete da je najmanje 700000 srbske nejači ubijeno u jasenovcu na monstuozno-spirep nači, bolje reći zverski jer "normalni" ljudi tako ne ubijaju!
Preporuke:
27
0
26 subota, 03 avgust 2013 11:04
Komnen Kolja Seratlić
Tako mi Boga, neki od od osvrtača ne znaju šta se dogodilo u Srebrenici,a pogotovo u Siriji. Ovi Turci zmaju šta rade i gdje će davati intervjue. Imperijo, u Siriji nećeš pljačkati i vladati kao u Iraku, Libiji, Tunisu, Egiptu. Kako se zvaše ona kuja, minisatar spoljnih Imperije, koja je javno rekla da Gadafija treba ubiti i ubila ga je). Ko god se pobuni u Teksasu ili negdje u toj zlikovačkoj zemlji, upotrebe najsurovija sredstva, sve pobiju.Razularenost Imperije nema granica.
Preporuke:
25
1
27 subota, 03 avgust 2013 11:11
Ahmed Davutoglu
Da bismo skrenuli pažnju sveta sa Turskih zločina i genocida nad pravoslavnim Grcima, Kurdima i Jermenima, mi smo morali stvoriti mit o Srebrenici. Taj mit koristimo i da prikrijemo naše sadašnje zločine i sponzorisanje salafističkog džihada u Rusiji, Siriji, Bosni i na Kosovu i Metohiji i u Raškoj.
Ne zavaravajte se, mi smo tu da bismo širili vlast islama, ognjem i mačem. Šta se stvarno desilo u Srebrenici mora se zauvek sakriti. U skrivanju istine mnogo su nam pomogli i vaši srpski političari, bivši i sadašnji vlastodržci: Boris Tadić, Ivica Dačić, Tomislav Nikolić i Aleksandar Vučić.
Preporuke:
28
2
28 subota, 03 avgust 2013 11:18
Historia magistra vitae est - Od III do IV Rajha, od Hitlera do Sjedinjenih fašističkih država, uvijek "uz čizmu" Gospodaru
Tahir Alagić, (1898-1948), hrvatski časnik.

Opći životopisni podatci -

Datum rođenja: 13. listopada 1848.
Mjesto rođenja: Sanski Most, Austro-Ugarska
Datum smrti: kolovoz 1948.
Mjesto smrti: Zagreb
Nacionalnost: Hrvat

Opis vojnoga službovanja -

Godine u službi: 1941-1945
Čin: Bojnik
Ratovi: Drugi svjetski rat
Vojska: NDH Domobranstvo,Njemački Wehrmacht
Rod vojske: Kopnena vojska
Jedinice: 369. pojačana pješačka pukovnija
Nagrade: Velika srebrna kolajna poglavnika Ante Pavelića za hrabrost, Željezni križ 1. stupnja

Rođen je u Sanskom Mostu, 1898., u Austro-Ugarskoj. Bio je časnik Nezavisne Države Hrvatske, kasnije mobiliziran na Istočno bojište gdje je bio časnik 369. pojačane pješačke pukovnije. Prima brojna odlikovanja. Pred kraj II S.R., povlači svoje trupe i odlazi u emigraciju...
Preporuke:
18
1
29 subota, 03 avgust 2013 11:21
Historia magistra vitae est - Od III do IV Rajha, od Hitlera do Sjedinjenih fašističkih država, uvijek "uz čizmu" Gospodaru
Tahir Alagić, (1898-1948), hrvatski časnik.

U akciji pod vodstvom Božidara Kavrana sa "šesnaestom grupom" 4. lipnja 1948. godine upada u Jugoslaviju i istoga dana pada u Udbinu zamku te biva uhićen. Svrha akcije bila je dizanje ustanka na području Hrvatske i Bosne i Hercegovine s ciljem stvaranja nezavisne Hrvatske u granicama NDH s cjelokupnom Dalmacijom i Istrom, te Baranjom. Akcija je bila poznata pod nazivom "Deseti travanj".

Alagić je bio suđen zajedno s 92 svoja suborca. Suđenja su bila pred Vrhovnim sudom NR Hrvatske u Zagrebu, sa stankama, od 10. do 27. kolovoza, 28. kolovoza, 30. kolovoza, 1. rujna i 3. rujna 1948. godine. Osuđen je na smrt strijeljanjem, trajni gubitak svih građanskih prava i konfiskaciju cjelokupne imovine, a pogubljen je u kolovozu 1948. godine.
Preporuke:
22
0
30 subota, 03 avgust 2013 11:24
Dragan
Sprečiti ponavljanje Srebrenice u Siriji


Sprečiti ponavljanje Zavidovića, Oluje ili pak genocida nad Jermenima u Siriji.
Preporuke:
22
0
31 subota, 03 avgust 2013 11:25
SM.
Netreba se bojati Zloćku Lažumdžiji i Davutogluu,da će se ponoviti Srebrenica.Sirija nema Alije Izjedbegovića.Nešto slično ulici Vase Miskine,ili skrnavljenje hleba/kruha,pijace Merkale,e,t o se već može desiti,odnosno već se dešava.Poslao je Lažumdžija eksperte za sabotaže i zločine.Za te bojne otrove /buha vest/ niko nezna sen Lažumdžije i Dejvidoglua.Možda nešto zna i Barak Obama posle pročitanog lažumdžijinog texta u američkoj štampi.
Preporuke:
23
1
32 subota, 03 avgust 2013 12:03
Sve je laž
Tri godine nakon početka rata u Bosni i Hercegovini broj mrtvih iznosio je više od 300.000 a broj izbjeglica je bio 1.3 miliona
__________________________________________________

Ovi muslimani više vole laž nego Bajram.
Preporuke:
24
1
33 subota, 03 avgust 2013 13:18
Tonči
Šta Amir Čamdžić misli o zločinu u Srebrenici?
Jeli bio GENOCID ili nije?
Preporuke:
4
16
34 subota, 03 avgust 2013 14:13
...@ Sve je laž
E ova ti para vredi!Normalno je da više vole LAŽ jer su na LAŽI i stvoreni, pokvareni kovertiti!
Preporuke:
19
1
35 subota, 03 avgust 2013 14:28
siniša @ Tonči
Što je pusta pečujska škola. U Pečujuu je bila škola za austro-ugarske obaveštajne oficire. Tu školu su završili Jožef Broz, njegov rođak Franc Broz, zatim Adolf Hitler, zatim Fridrih Fric ( Miroslav ) Krleža.

Kad oni zavrnu logičku zamku jesi li za ili protiv, pa kad saznaju ko je za, a ko je protiv, e onda idu mere nagrade i kazne. To za i protiv se zvalo difereciranje.

Dakle, da mi vidimo ko je za to da je u Srebrenici bio genocid, a ko je protiv da je u Srebrenici bio genocid. Zatim svima po zasluzi. Jedne na Goli otok, koji su za da nije u Srebrenici bio genocid, ili da se da mesto ministra u vladi Srbije onima koji su za da je u Srebrenici bio genocid.

Tako se dolazi i do istine i do rešenja problema.
Preporuke:
20
1
36 subota, 03 avgust 2013 15:05
Tonči
Nemojte spominjati Miroslava Krležu.
Nisu vam čista ni usta ni duša da bi ste spominjali tog velikog genija!
Preporuke:
3
28
37 subota, 03 avgust 2013 15:10
siniša @ Amir Čamdžić
Kad predstavnici pečujske škole krenu sa pitanjima jeste li za ovo ili za ono, jete li za Žiku ili Lazu, šta mislite o ovome i onome, postoji način kako da se zaštitite. Prvo pogledate a sat, a onda kažete, izvini žurim i udaljite se. Samo nemojte kao jedan moj rođak. Njegovog oca obavesi prijatelj iz bosanskog DB-a da će u školi ( osnovnoj ) provesti anketu ko je za Hrkaša, a ko nije, ( Hrkaš to je oaj što je postavio bombu u bioskop Balkan u Beogradu ) i njemu otac kaže, ako te buds pitali za koga si pogledaj sat i reci da moraš negde.

I dežurni provokator, omaldinski aktivista iz sedmog osnovne pita njega, "jesili ti za Hrkaža ili protiv", a moj rođak pogleda na sat i spremno odgovori, "Izvini sad mi je vreme da odem u vece, pa kad se popiškim reći ću ti".

Za vas će biti prikladnije da na Tončijevo pitanje "za šta ste vi" odgovorite, "evo upravo mi dolazi baka Suzana iz Štokholma pa idem na aerodrom da je dočekam", ili " samo da dam lek tetki mileniji pa ću ti reći".
Preporuke:
14
1
38 subota, 03 avgust 2013 15:42
Aleksandar
O kakvim se glupostima ovde radi: pa Sirija je vec odavno sto puta gora od jedne Srebrenice. Besmislena poredjenja!
Preporuke:
9
2
39 subota, 03 avgust 2013 18:11
Sten
Ovo je covek sa kojim Vucic hoce da gradi odnose prijateljstva i medjusobnog poverenja.
Preporuke:
15
1
40 nedelja, 04 avgust 2013 08:51
Sve same lazi
Posle dve nedelje trajanja rata u BiH, svedski mediji su objavili da je u BiH prisutno 10.000 srpskih vojnika i da je 60.000 Muslimanki silovano od strane Srba, sela spaljena i na 1000 Muslimana poubijano.
Moj prijatelj, Amerikanac, koji je bio ovde u poseti, smejao se ciframa i potencijom Srba. Odmah je izracunao, da je svaki srpski vojnik silovao 425 Muslimanki DNEVNO. Zapitao se: - kada su uspeli da vode rat-.
Naravno, svedska javnost je to prihvatila zdtravo za gotovo, i niko nije pokusao da ispita mogucnost tih lazi. Na svu srecu, ima ljudi koji misle svojom glavom.
Preporuke:
12
1
41 nedelja, 04 avgust 2013 09:28
Hag
Da,da,,,,a jeli laž da je Milan Lukić zatvorio 70 ljudi u jednu kuću u Višegradu a potom zapalio.
Eno ga u Hagu leži i kako tvrde ostali zatvorenici često se navečer budi u vrištećem stanju.
Progone ga žrtve!!
Preporuke:
4
18
42 nedelja, 04 avgust 2013 10:22
/ Hag/
Bitno je da ništa ne progoni u snu tvoga Nasera Orića, ustvari on vas progoni , reketira od Sarajeva do Tuzle, o Cacama , Čelama , i ostalim macama da ne spominjemo, to su bili " incidenti" u kojima je ubijeno par hiljada Vlaha-Cetnika-Ćetnika!
Preporuke:
17
1
43 nedelja, 04 avgust 2013 11:29
Šefket Ramadany
Ma i NAČERTANIJE su laž! Ilija Garašanin i njegov projaket su izmišljeni! Memorandum SANU također.
Preporuke:
5
12
44 nedelja, 04 avgust 2013 11:53
/ Ramadani/
Skender beg , Prizrenska liga, posebno bazar unutrašnjih organa globalnog maraktera ,to su albanski specijaliteti...
Preporuke:
16
0
45 ponedeljak, 12 avgust 2013 17:41
Radojica
More Turci ne gaz'te oranje...!



P.P.Njegos nas velikan je zapisao ovako o lazovima:

Trgovac te laže s osmijehom
Žena te laže suze prosipljuci
Niko krupno k'o turcin ne laže
Preporuke:
0
0
46 ponedeljak, 12 avgust 2013 18:42
Turas
Nastoji se stalnim ponavljanjem laži postići rezultat kao da je istina.To nije samo politička propaganda već metoda.Ali to uspeva kod masa na zapadu gde je isključeno šire obrazovanje. Naravno nisu isključeni Balkanski prostori. Posebice oni koji su "pogođeni",još slabije obrazovani.Pri tom niti su Srbi niti Turci. Znamo šta su ,samo neznamo mudraca ko izmisli (na balkanu nadevi se šire kao požari u Kaliforniji) ime "bošnjak".Sada ti novopečeni, odjednom su ugroženi od autohtonog Srbskog naroda na Balkanu.Traže (kakva glupost)ista prava. Znaju dobro da su "podstanari" na ovim prostorima .Ne žele, iako je to pravo stanje da priznaju da su SRBI muslimanske vere,to im niko ne osporava(kao Emiru Kusturici).Ali oni - uz podršku a i interes zapada-žele da na srbskoj zemlji stvaraju sebi(zapadu) državu. To može da se desi kad svi srbi postanu "vučići"- a to je nikada.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner